torsdag den 23. april 2009

Masser af Bugs og en Granny's Duty

Det er en bedstemor's hellige pligt til at forårsage kaos og skabe Pandemonium når det er muligt med børnebørn. Jeg gør det godt, og det samme gjorde mine bedsteforældre og mine forældre. Jeg tror, det kaldes "tilbagebetalingstid. "

Anyway - jeg gik ud i går på jagt efter det perfekte fødselsdag gave, der var en pakke af ladybugs, som Jake Brenner er seks i dag, og har været studerende disse critters i skolen. Jeg troede måske ville de komme i en dejlig lille pakke med 50 -100 bugs, men nej. 1500 bugs, med 300 Tilbehør "bare i tilfælde af høj dødelighed. "

En ven kørte mig, som jeg har været syg og kunne ikke køre mig selv - så vi også indstillede på den nærliggende supermarked. Det er varmt i Austin, så jeg var nødt til at tage posen af bugs, skjult i en plastikbeholder dagligvarepriserne taske, i butikken. Cashier ønskede at vide, hvad der var i posen (havde jeg været butikstyveri?) Hun næsten fainted når jeg trukket ud den lille netto pose med bugs crawling overalt.

Jeg ikke vidste det, men disse ting er opbevares i køleskab, indtil klar til udgivelse, men varmen vågner op på dem - så de var helt vågen og gennemgangsprocesser overalt. Jeg sætter posen i køleskabet, når jeg fik dem hjem, og er taknemmelig for, at min datter er en god sport (hun har fire brødre).

Når jeg trukket posen ud i aftes og gav det til den lille imp, de udtryk på hans ansigt var uvurderlig, da han realiserede den var fuld af fejl, lever i bedste velgående - værd det hele!! Det andet billede er af bugs i posen vågen og gennemgang - og på toppen af kagen boks. (stadig i Frig.)

Han og hans far løsladt dem i aften efter mørkets frembrud, da vi blev instrueret - men der var en masse vrælende og klynker over at forsøge at beholde dem som kæledyr. Åh nej. hee hee hee

Jeg tror, i morgen vil jeg forsøge at finde min fil med "jeweled " ladybugs på needlepoint lærred og sende dem som "gratis " på den anden blog. Jeg ved, at der er en jeg har fra Faberge mini-æg af en ladybug med diamanter.

Ingen kommentarer: