tirsdag den 21. juli 2009

Du kan ogsaa fylde dit hjem med Mini-Jakes ... (og Pop saet)

Jake Gyllenhaal kan ikke selv være til stede Comic Con i næste uge i San Diego (eller er han?), Men Mini-Jake er. Ikke blot vil Prince of Persia t-shirts og tie-in grafiske romaner løfte sløret og ønskede på showet, men der vil også være det første se på Lego's Pop tal. Jeg tror, jeg behøver at skrive det igen ...


Og det er ikke bare mini Prince Dastans og Evil Viziers, der vil fylde vores mantelpieces, hylder, arbejde overflader, bil instrumentbrætter, kontor skriveborde og TV toppe, vil vi også kunne få det hele sat i LEGO format. Ganske vist hele Prince of Persia i LEGO format vil tage lidt mere plads, og du er nødt til at bygge ting, men som har behov for inventar, når du kan få din helt egen middelalderlige citadel i din dagligstue, komplet med din helt egen mini Jake Gyllenhaal parkouring sin vægge? Afgørende for 2010.

Jeg er også ser frem til den (u) dressable dukke med fuld tilbehør.


Som for Big Jake, han er blevet spottet et par gange i denne weekend - ude at handle med Atticus på logrer Tail PET's boutique om Montana Avenue i Santa Monica. Forhåbentlig, uanset Jake købt for Atticus, det var koordineret.


Jake blev også spottet på en Coldplay koncert i LA. Når jeg hører af Coldplay og Jake sammen jeg altid mindet om, ikke af Gwyneth og bevis, men om den tid, jeg har hørt om Jake's krybeafstand handle under filmoptagelser af dagen efter i morgen, når han sneaked off at se Coldplay.


Og endelig ...

Det er dejligt at se Peter Sarsgaard at få mere omtale, denne gang for skræmmende film, sjældne sygdomme. Her er et interview med stoebt, hvor Peter afslører han er fan af horror genre. Nedsvælge. Der er også nogle nye publicity fotos fra filmen.


Indeholder billeder fra IHJ og links.