mandag den 4. januar 2010

Denne fil under: Ting Du ville aldrig troede ville ske for dig

Jeg vil gerne starte dette indlæg med at sige: Der er gode mennesker tilbage i denne verden, der stadig. Og jeg kender et par.

Jeg fløj op til Seattle i denne weekend, og mens de grunde, kan synes uklar, jeg tror, det var virkelig til at flygte til weekenden. For det meste for at se Lukas, men også for at få mit hår har, og for at se min cutie nevø. (Side Bemærk: Hvis du bor i Seattle og ikke får dit hår klippe af Jenny Slay på Vain, så du er retarderede. Åh ja, jeg kaldte dig udviklingshæmmede på internettet. Hvad vil du gøre ved det, HUH. Det bedste er, hun har Mormon familie med den sidste samme fælde. Er det ikke vanvittigt morsomt. HILARIOUS, OK.)

OK, for at indstille scene, har jeg bare gik ombord på flyet tilbage til LA helt blissed ud i weekenden. Flyet er i tomgang, venter folk til slut bording og jeg har en Home Alone øjeblik, da Catherine O'Hara er i hendes plads som, \ "Sagde jeg slukke kaffe? Har du låse op? Har vi indstiller timere på lys? Har du lukker garage? Nå, hvad andet kunne vi glemme? \ "Og ligesom fru O'Hara, sprang jeg op og ned på min plads, \" mine nøgler! \ "Jeg tog mine nøgler (hus, bil, arbejde, og cykel) I udlejningsbil. Jeg bruger omkring 20 sekunder panik, hjertebanken væddeløb, store øjne. Jeg straks ringe Luke, \ "Jeg er sådan lidt amok! \" Han roligt spørger, \ "OK, what's up? \" Jeg forlod mit nøgler i udlejningsbil, kan du gå få dem, I'm so sorry . Jeg er en idiot. I'm so sorry. Kun, det hele kommer ud som et langt ord, og jeg er ikke sikker på, at han kan forstå det sprog, jeg taler. Jeg bliver krævende? Jeg er den største røvhul. Jeg kunne ikke eventuelt bede ham om noget mere favoriserer i dette liv.

\ "OK, I'll go hente dem op. \"

Huh. OK. Det var nemt.

Jeg brugte den første time af flyvningen jamre, hvor dum jeg er, og spekulerer på, hvordan i helvede jeg skulle få min bil ud af den LAX parkeringskælder (at omkostningerne, som, 8 millioner dollars om dagen at parkere) og Oh shit , hvordan vil jeg sætte mig i mit hus. For den resterende del af flyvningen, spillede jeg sappy musik på min iPod og resigneret at acceptere min dumhed, og ikke være i stand til at gøre noget ved det midt-flyvning.

Alt fungerede ud, men på grund af virkelig fantastisk, gavmilde mennesker. Jeg text'd min roommate, og hun var i stand til at falde fra hendes hus nøgler til LAX, derfra tog jeg bussen til downtown LA. Lisa's bror, Philman, tog mig op på Union Station, gav mig et lift til mit hus, hvor jeg gravede gennem Vigtig hemmelige dokumenter for at finde min fritid bilnøglen, så han kørte mig tilbage til LAX. Alle mens Luke kørte halvvejs til Tacoma at hente mine nøgler (tilsyneladende udlejeren var skeptisk, fordi han ikke vidste, hvilken slags bil, som jeg kørte), så han har sendt dem ud i dag.

Til mit kreditkort, bør de gøre dig igen i dine nøgler og / eller i det mindste se på køretøjet (om erstatning?), Før de lader dig forlade deres parti.

Det kunne have været meget værre, og jeg ved ikke engang, hvor folk kan lide Luke, Philman, og Lisa kommer fra.