onsdag den 3. februar 2010

3 CHAT W / mine boern!

Når ringen kom over computeren mit hjerte hamrede med spænding og op poppede Curry, Joseph og Daisy .... OH de kostbare FACES ... Daisy sagde alle vores navne (børnene elskede at høre deres navn fra deres søster) og Joseph sagde goddag og underskrevet \ "I LOVE YOU! \" Jeg vågnede alle op, men Maggie (ingen mening at torturere os alle resten af natten. .. lol) for at sige goddag og selvfølgelig går tilbage til at sove, vil være næsten umuligt!! De ser fantastiske, og jeg ønskede at springe gennem skærmen, og give dem et knus og kys!! TEKNOLOGI er forbløffende ... Svært at tro, 1 / 2 rundt i verden mine børn sad på en sofa midt på dagen kigger på os, og vi sidder ved vores bord i Brentwood, TN i vores PJ's kigge på dem ...

Venligst bede for søde Curry's hjerte ... Hun har elsket sin tid på frivilligt arbejde på Amani, og det vil være svært for hende at forlade alle hendes venner der, og børnene ... Jeg kan se i hendes ansigt, at Gud er vokset hende på mange måder og kan ikke vente med at høre alle de historier, hun vil dele w / me ... Daisy og Curry har gjort et særligt bånd, og for at jeg er så taknemmelig ... Jeg beder de vil altid have en sød storesøster / lillesøster forholdet!

Jeg lære at være indhold i mit vente på dem ... Mit brændende ønske er som en flamme fra Herren, men jeg vælger at bruge, at FLAME som et lys til Herren! Jeg har gjort det vente ting før med Emily og Maggie .... Det er aldrig let, men der er meget håb, herlighed, og en lærd lydighed til bøn, som du venter ... Jeg vil have fred til at skylle ind over mig hver dag, og for at det skal ske jeg nødt til at give det hele til Herren ...

Tak for dine bønner!! Love You All