søndag den 21. februar 2010

Jeg benaegter, at jeg er i Denial

Spørgsmål til John Yoo. Spørgsmål: Er du ked af at skrive det såkaldte tortur diktater, der hævdede, at præsident Bush var lovligt at se bort fra love, der forbyder tortur? A. Nej, jeg var nødt til at skrive dem. Det var mit job. Som jurist, havde jeg en klient. Klienten havde brug for et juridisk spørgsmål besvaret. NY Times, via Andrew Sullivan
Også:
Spørgsmål: Har du været tæt på George Bush?
A. Nej, I \ 've aldrig mødt ham. I don \ 't know Cheney enten. Jeg har ikke gået på jagt med ham, der er sikkert en god ting for mig.

og

Sp: Er du sige borgerne i Berkeley er kommunister, der minder om dem på den mørke side af jerntæppet?
A. Der er formentlig flere kommunister i Berkeley end nogen anden by i USA, men jeg tænker på dem mere som elskere af Birkenstocks end Marx.