søndag den 5. september 2010

Vinteren er ankommet!

Sommersæsonen er her (vores vinter), i morges var temperaturen 93 grader på 11:00 i min have og luftfugtigheden var høj. Arbejde uden for under disse omstændigheder er det næsten umuligt, jeg begrænse min tid i haven til et par timer i den tidlige morgen og ved solnedgang.

I dag bruger jeg om morgenen luge min forhave og oprydning nogle af de bromeliaer er pinwheel bush og pynt græs ser godt sammen.

Mange af vinteren enårige gerne Impatiens og petunias dør af udsættelse for sol, jeg plejer at plante steg mos og mexicanske lyng for sommeren farve.

Mens jeg arbejdede i front i dag har jeg lagt mærke til denne guldsmed ser mig fra min pudderkvast træ

En dejlig overraskelse

Denne smukke blomst blomstrede i går aftes på en af mine kaktus, helt uventet