lørdag den 27. december 2008

handelskammer Anbefalinger til Indgående Admin på USPTO

GovernmentExecutive skrev af handelskammeret rapport om USPTO:

Patentet and Trademark Office er "et agentur i krise", der står over for store udfordringer i Obama administration på grund af en 750000-ansøgning puklen og andre interne ineffektivitet, en rapport fra det amerikanske handelskammer advarede fredag [december 19).

af forslaget af udskudte undersøgelse:

Men rapporten konstaterer, at et sådant system kunne skabe yderligere usikkerhed , fordi rivaler ville vente længere, før de beslutter, om de kunne sikkert marked nye products.It kan også være uretfærdigt at skifte til konkurrenter, som nogle udskudte programmer gør det, den byrde at betale for og indlede en procedure for en andens anvendelse. Hertil kommer, at forslaget vil kunne øge patent retssager, fordi parter, der har investeret i nye produkter kan være mere villige til at fører proces, der ifølge rapporten.

Rick Merritt af EETimes skrev: Rapporten konstaterer, at fra 1988 til 2008 puklen på Patentmyndighed er vokset fra 268.000 til 750.000 ansøgninger. Ventetid for en indsats på en ansøgning har strakt fra 20 til 32 måneder i samme periode.

I mellemtiden, patentkontoret beskæftiger nu mere end 9.000 mennesker, mange af dem med mindre end fem års erfaring undersøge patenter . Fra 2002 til 2006 på kontoret mistet en eksaminator for hver ny leje, det i rapporten.


Det Afdeling Rapporten er tilgængelig .

Bemærk rapporten diskuteres kvalifikationer for direktøren:

Den PTO kan ikke opnå organisatoriske ekspertise uden en stærk ledelse og ledelse
kapaciteter af indgående under sekretær og direktør. Overensstemmelse hermed, at de enkelte skal være en erfaren,
højt respekteret leder i hvem Kongres og intellektuel ejendomsret, erhvervslivet, og internationale
samfund kan placere deres fulde CONI � delse.
Lige så vigtigt, udnævnelsen af en top-kaliber og dygtige intellektuel ejendomsret udøvende tilbyder
potentiale til at puste nyt liv i det offentlige/private partnerskab, som har fungeret godt i fortiden.


Fortsat ansøgninger blev drøftet:

RCE ? lings steg fra 8.3% af den samlede ? lings i 1998 til 19.6% i 2007. Denne stigning
bidrager til at puklen af ansøgninger, der skal undersøges ved den PTO og stigningen i den gennemsnitlige tid
af afhængighed. Reducere behovet for at ? le RCEs ville have en positiv indvirkning på PTO bagud og reducere
retsforfølgning omkostninger.
Den PTO bør analysere årsagen til denne stigning i RCE ? lings fra både en intern
og eksterne perspektiv. Internt har PTO bør overveje at ændre den nuværende eksaminator
incitamenter til at søge yderligere produktion kreditter ved at udvide retsforfølgning gennem RCE ? lings
og tilskynde til snarlig løsning af patenterbarhed spørgsmål, herunder kredit for retsforfølgelse efter
? oprindelige afvisning. Eksternt, PTO bør overveje at løse nuværende ansøgeren praksis
at føre til udvidet retsforfølgning og øget RCE ? lings.
Fortsat Practice
PTO bør overveje, hvorvidt det ville være ønskeligt at begrænse den periode, for at præsentere udvides
fordringer i fortsættelse ansøgninger, således at offentligheden vil få øget sikkerhed i forståelse
anvendelsesområde af patentbeskyttelse i sidste ende ydes til et patent familie.


En af de største fejl i Lemley's "Ending Misbrug ..." var den manglende evne til at erkende, at det primære driver
for fortsat ansøgninger var ting rectifiable ved RCEs, snarere end af videreførelser. Indgivelsen af mange RCEs
tyder på fejl i behandlingen, ikke forsøg på at "efter-dækning" produkter af konkurrenterne. Lemley fik det galt.

***
Den 21 december, IAM skrev :

Med andre ord den endelige version er meget mere om betydningen af Jon Dudas? � s efterfølger end blev udkastet. Jeg spekulerer på, hvorfor det er. Det er værd at huske, at forfatterne af rapporten er alle meget højt profilerede medlemmer af patentet samfund. To af dem ? "Todd Dickinson og Herb Wamsley ?" selv bidrage med en personlig egenskab, er de administrative ledere af de organisationer, der repræsenterer amerikanske IP praktikere og ejere, de AIPLA og IPO hhv. Klart, at det ville være lidt ubehagelig, for at sige det mildt, hvis den nye direktør for kontoret ikke afkrydse alle de kvalifikationer kasser rapporten identificerer og to af dem var til protokols med angivelse af: ? �We tro, at det vigtigste måde at fastsætte de indgående administration? � s troværdighed er gennem udnævnelsen af en dygtig leder, der besidder disse kvalifikationer ? |. ? Må de have nogle inside-viden om identiteten af den nye direktør, eller er det bare et tilfælde af ikke ønsker at forlade en gidsel for lykke?

Med udnævnelsen af Chu til hovedet DOE som en prøvesten, IPBiz forudsiger Barack Obama vil udpege en person som direktør, som har betydelig patent erfaring.

***
Et commenter til en 23 december post på åbenlyst-O skrev:

Udskudt eksamen "for måske op til tre år" - dette er, hvad sagsøgerne allerede få .

BTW - hvis USPTO promulgates regler (eller Kongressen vedtager en lov), der skaber et krav om en "forbedret IDS," derefter Jeg tvivler på enhver ansøgning vil have undersøgelse udskudt.

Når en ansøger har været igennem besværet og udgifterne med at forberede både anvendelse og øget IDS, udgifter til undersøgelse er blot en lille del. Når ansøgningen er allerede i for $ 10K-$ 20k, de kan lige så godt gå hele i.


***
Medmindre IPBiz glip af det, salen rapport ikke nævne "indsigelser ."

Ingen kommentarer: