onsdag den 24. december 2008

Vi Tilbage ...

stat Fair! Maddox og jeg gik til staten Fair to gange i år, og han havde en blast to gange. Her er vi på messen med Katie, Bekah, Jamie & dansker her til morgen:

Traktorer, gravemaskiner og plæneklippere! Hvad mere kan en dreng bede om?

Maddox, Corey & Bekah få klar til at ride de store dias - de er øverst.
   Cute billede lejlighed ved siden af nogle Porky fødevarer kabine.
Dette er Maddox gøre en" øf "fnys med hans næse. Tilsyneladende kræver det ham at få sin mund helt åben for.
Um, ikke alt for sikker på køer.
 Um, jeg lader var at få trætte. Og jeg tror, det er nok i den stat Fair.  " Maddox, kan du smile? " " Ost ".
 Maddox's nye falde yderbeklædning fra Bedstemor Michelle.

" Ost! "  Efter svømning lektioner Maddox får mulighed for at vælge en sugekop fra spanden. Normalt vi styre uden om den blå dem (af indlysende grunde), men denne dag han fik fat i en.
 Nå, jeg fik en fantastisk aftale om nogle ufærdige Adirondack stole fra Menard's , Så her jeg tager på det kunststykke at farvningen dem. Jeg får et billede op af dem alle færdige og sat sammen fra morgen fantasy fodbold udkast. Maddox forsøgte at deltage i den sjove , Men hans id?m sjov var at sætte vores telefon i kan af pletter. Beklager hvis nogen har forsøgt at ringe til os på vores hjemmetelefon. Det har været ude af Kommissionen. Den sjove ting var det faktisk var ringen et par timer senere. Jeg har ikke forsøgt at besvare det skønt.  Åh, Menard's havde også en 77 cent aftale om en spand af fortovet kridt. Corey nydes dette en mere end Maddox gjorde.
Maddox folde hans bleer. Sikke en stor Hjælper!
Tja, næsten en måned, ingen billeder taget, men vi forsøger at kompensere for det. Jeg får nogle billeder af den nye gårdhave møbler og Maddox's soveværelse møbler ASAP.

Ingen kommentarer: